Emily is een ambitieuze marketingmanager van in de twintig uit Chicago. wanneer haar bedrijf een Frans luxe marketingbedrijf overneemt krijgt ze onverwachts haar droombaan in Parijs. Ze krijgt de taak om hun sociale mediastrategie te vernieuwen. Emily's nieuwe leven in Parijs is gevuld met bedwelmende avonturen en verrassende uitdagingen terwijl ze jongleert met het verkennen van haar collega's, het maken van vrienden en het navigeren door nieuwe romances.
In seizoen 3 zijn beelden te zien van bange mensen en mensen en/of dieren die het slachtoffer zijn van een ongeluk, ziekte, ramp of oorlog.
Er komt grof taalgebruik voor in seizoen 3. Dit kunnen grove woorden zijn, schuttingtaal, schelden of vloeken. Kinderen kunnen hier een voorbeeld aan nemen en het nadoen of overnemen.
Seizoen 3 bevat seksueel taalgebruik. Dit kunnen woordgrappen, seksuele toespelingen of expliciete bewoordingen zijn.
Seizoen 3 bevat vaak scenes waarin wordt gerookt en het roken als iets positiefs wordt neergezet. Dit kan onder jongeren leiden tot een positievere houding tegenover roken en de kans vergroot dat dat zij zelf beginnen met roken of een vaste roker worden.
Emily in Paris: Season 3
Emily is een ambitieuze marketingmanager van in de twintig uit Chicago. wanneer haar bedrijf een Frans luxe marketingbedrijf overneemt krijgt ze onverwachts haar droombaan in Parijs. Ze krijgt de taak om hun sociale mediastrategie te vernieuwen. Emily's nieuwe leven in Parijs is gevuld met bedwelmende avonturen en verrassende uitdagingen terwijl ze jongleert met het verkennen van haar collega's, het maken van vrienden en het navigeren door nieuwe romances.